Manasika-upacaras

yogi yogi

Manasika-upacaras

Pranam dear Guruji.

I not clear how to make offerings upacharas in mental pujas.  As a last topic 21. Antaryāgaḥ अन्तर्यागः
http://www.manblunder.com/2013/08/sri-chakra-navavarana-puja-part-12.html

And can I ask one detail more ?  When I repeat this mantra:

 अं आं सौः। चतुरश्रत्रयात्मक त्रैलोक्यमोहन् चक्राधिष्ठात्र्यै अणिमाद्यष्टविंशति शक्ति सहित प्रकटयोगिनीरूपायै त्रिपुरादेव्यै नमः॥
 aṁ āṁ sauḥ | caturaśratrayātmaka trailokyamohan cakrādhiṣṭhātryai aṇimādyaṣṭaviṁśati śakti sahita prakaṭayoginīrūpāyai tripurādevyai namaḥ ||

Suffice to mention only a Yogini Anima? There's also a lot of them in trailokyamohana-chakra. It is not clear how to give upacara mentally.

Namaskar

sincerely

yogi
RAVI RAVI